måndag 24 juni 2013

350. Nu säger jag hej igen, och välkommen

Inspiration som kommer och går. Motivation, träningslust och livspepp. De svajar som träd i vinden och far upp och ner värre än blodsockerkurvan hos en högstadieelev. Ni vet en i det gänget som under rasterna pilar iväg till närmsta återförsäljare av godis och sedan sitter och dippar på lektionerna när sockerruset gått över. 

Ett mål i sikte har jag alltid men ofta fokuserar jag på att bara ta en dag i taget. Det mesta känns lättare att hantera då. Ibland tänker jag att jag måste lyfta blicken och tänka mer långsiktigt - tar man ständigt en dag i taget är det lätt hänt att det känns att man varje morgon börjar om istället för fortsätter. 

I vanlig ordning är jag lite instabil och oklar på flera plan - och det verkar även som om så är fallet vad beträffar den där röda tråden i blogginlägg. Jobbar fortfarande på att hitta den där balansen och just nu vågar jag säga att det känns riktigt bra. Det firar vi med nystart i bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar