måndag 20 augusti 2012

290. where do we go

Vaknade i förrigår och hade ont i hela kroppen utan att veta varför, vaknade igår och hade ont i hela kroppen och visste då precis varför. Även idag sa kroppen emot, och till skillnad från igår är det nog inte träningsvärk.

Åt god frukost, kände mig jävligt risig. Slösurfade vid datorn, ryckte upp mig och tog en cykeltur för att uträtta lite ärenden, kom hem och tog in den halvtorkade tvätten som hängde ute men förmodligen inte skulle bli torrare av regnet som börjat falla. Fortsatte därefter med mer tvätt, och ännu mer tvätt. Är så mycket som ska hängas på tork att jag inte vet hur jag ska få plats med allt.
   Har sedan fixat med mat och så till jobbet idag, städat och diskat och har nu landat. Fötterna är i fotbad, i ena handen har jag en smoothie med bland annat hallon, gojibär och kanel, och i andra handen ett asgott te. Grönt te med smak av fläder och citron. Dock har jag förstört det lite genom att hälla i ingefära och honung - det ska tydligen vara bra mot förkylning.

Skyr nu inga medel - värk i kroppen, slem i halsen och pulserande huvud ska väck. Jag vägrar bli förkyld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar