tisdag 3 juli 2012

277. hey kid, do I have your attention?

Tackar sminkgudarna för vattenfast mascara och en bra primer. När jag nyss kom hem satt sminket där det skulle, och trots fällda tårar så mår jag bra ikväll.

Sitter i morgonrock med en kopp te och tittar ut genom fönstret på den ljumna skymningen, och på spisen kokar broccoli till morgondagens matlåda. Tycker ibland det är riktigt mysigt att göra iordning lunch att ha med till jobbet.
   Har varit ledig hela dagen idag, spenderat tid med min syster i Göteborg och gått på premiären av The Amazing Spider-Man 3D. Filmen var otroligt bra med skickliga skådespelare, det tredimensionella var effektfullt och flera sekvenser var eh.. tårdrypande. Långa sådana sekvenser. Till den grad att jag fick dölja snörvlingar i harklingar.
 
Med mig hem från storstaden fick jag en dubbelvinyl med Ulf Lundell, det känns fint. Något som känns ännu finare är att min bästa vän idag fått en son tillsammans med sin Viktor. Det gör mig lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar