torsdag 31 maj 2012

263. and there's nothing I can do

Mental istid klingar i högtalarna och jag ligger och filosoferar i min säng, endast iförd trosor. Kom precis till insikten att jag inte riktigt vet vart jag befinner mig, men kan inte säga att jag är vilse eftersom jag inte vet vart jag ska. Och om jag inte har någon destination kan jag ju inte vara på fel ställe. Med det sagt känner jag mig ganska tillfreds med livet just nu. 

Har idag varit i skolan några timmar, sen uträttat lite ärenden och ska nu avsluta dagen så att jag kan vakna upp pigg och fräsch till en dag med fullt ös imorgon... Det vankas bal! Benen är rakade, USA-brännan uppfräschad med hjälp av solariet, en ny stav sitter i örat, naglarna är målade och mitt ansikte har fått en boostande och utslätande kur. 
   Med det i åtanke och vetskapen om att båda mina bästa vänner, Hanna, Veronika och såklart min familj ska komma för att se mig imorgon kan jag inte låta bli att le lite. Eller när jag tänker på att jag ska få dela allt med fina EP09 och framför allt mitt balsällskap Sara och Tobbe, och att Niklas ska köra oss i en toppfräsch Mustang. Nu kör vi, bal 2012 - here I come!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar