söndag 20 maj 2012

255. I need the fire

Känner mig tom på ord ikväll. Eller ikväll och ikväll, känns som om luften gått ur mig totalt. Någon har dragit ur proppen och kraften runnit ur. Så himla knepigt, för jag är just nu stark fysiskt och min kropp mår bra, men mitt psyke spelar mig ständiga spratt. Vart finner jag motivationen igen? Hur får jag tankarna att försvinna? Hur ska jag kunna uttrycka i ord det som jag knappt kan känna? Det känns som om allt bara flyter runt i mitt huvud och jag kan inte greppa det, göra något åt det eller ta reda på vad det egentligen är.

För att bryta min deppiga inledning (som kommer bli själva innehållet i detta inlägg, för det jag skriver nu är avslutningen) kan jag säga att jag trots allt haft en bra dag idag. Mötte min bästa Angelica vid halv åtta och tog en promenad ackompanjerade av fågelkvitter, och fortsatte sedan med frukost och häng hos mig. När hon lämnat blev det plugg och en promenad till för mig, och nu är det dags för sömn. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar