torsdag 19 april 2012

241. you know it

Gooooooooood morgon världen! Känns sådär gött att tack vare min hälsningsfras fick jag "godmorgon världen"-låten på hjärnan. Är det Jimmy Jansson som ligger bakom den månntro? Ni vet det där med vilken underbar dag och en fråga om vart färden går.

Sitter nu med en kopp kaffe och ska snart bege mig mot skolan, sjukt skönt att jag inte börjar förrän nio två dagar i veckan. Och att jag då inte behöver åka härifrån förrän en kvart innan. Hur som helst har jag nyss varit ute på en promenad och sedan ätit frukost, och idag var den tamejfan en sensation. Istället för att äta irish oatmeal med färsk frukt, körde jag på ett wildcard och la i lite jordnötssmör. Resultatet? HEAVEN!
   Igår var det en vanlig skoldag med boxning och business writing i vanlig ordning, sedan var det plugg och ta det lugnt som stod på mitt schema. När jag och Shelley sedan begav oss till affären för att införskaffa kvällsmat (sushi för min del), tog hon med mig till ett nyöppnat Frozen yoghurtsställe. Fattar verkligen inte varför det inte är en vanlig sak i Sverige, är typ tvåhundra gånger godare än mjukglass. Avslutade sedan dagen med en liten löprunda och allmänt slappande. För övrigt är slappande ett av de fulaste orden jag vet.

Sticker till skolan nu, tjarå!


2 kommentarer:

  1. Använd inte ordet slappande då... Enkelt!!

    SvaraRadera
  2. Åh, du gör mig alltid så godis sugen jenny :((((
    Önskade jag kunde äta allt sånt gott med dig! & du äter säkert inte hälften av allt gott som finns där. HADE JAG VARIT MED DIG HADE JAG SETT TILL ATT DU GJORDE DET!

    SvaraRadera