söndag 4 mars 2012

195. Hank Moody

Procrastination på hög nivå just nu, men känner mig åtminstone ganska tillfreds med livet just nu. Är dock ganska säker på att mitt dåliga samvete kommer ta över inom kort om jag inte tar tag i det som bör göras (läs: matte c och lite annat plugg).

Förmiddagen har i alla fall hittills bestått av åtskilliga avsnitt av Californication, kaffe, senaste Bakispodden och lite städning av både rummet och datorn.

FAN bara under de få minuter jag ägnat åt detta inlägget har samvetet hunnit ikapp mig. Och stressen. Orkar inte med livet längre. Hejdå.

Eftersom jag inte har en Macbook vars skärm jag kan fota medan ett avsnitt Californication rullar (vilket man tydligen ska göra), får ni väl nöja er med det här och använda er fantasi:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar