onsdag 22 februari 2012

187. större än du

Efter att ha haft systemkamera i min (familjs) ägo i tre år, gjort en kokbok som UF-företag och ätit dagligen känner jag att jag har belägg för följande uttalande: jag är så sjukt imponerad av folk som kan ta kort på mat - och få det att se gott ut! Visst att proffsfotografer fuskar och ersätter grädde med raklödder, men alla vardagsfotografer som dokumenterar sina liv om dagarna... jag ligger i lä. Finns väl två alternativ, försöka eller ge upp. Men det är ju för mesar.. 
Är för övrigt sugen på kvarg och avokado mest hela tiden nu. Helst tillsammans.

2 kommentarer:

  1. ah... för när din nr 1 reader är en hungrig gravid är det SÄKERT AS ROLIGT ATT KLICKA IN & SE NÅGOT GOTT!?!?!?!? .....

    SvaraRadera
  2. jag vill också ta snygga bilder på mat. helt jävla omöjligt ju

    SvaraRadera