lördag 18 februari 2012

184. woop woop

Igår var det vår i luften och idag är det snö igen. Eller regn. Någon har uppenbarligen fått en fix idé att temperaturen ska från plus till minus och tillbaka igen lika ofta som jag borstar tänderna. Ofta, vill säga. Jävla snö. Innan såg det i alla fall trevligt ut, som ett litet vinterparadis utanför mitt fönster. Nu är det lika jobbigt som det var innan, men fulare... Nämnde jag att jag inte gillar snö?

Jag kanske inte är känd för att vara så där mysigt optimistisk, men ska ändå göra mitt bästa för att avsluta det här med något glatt (inte glatt som i is, utan muntert): innan klarade jag mitt andra övningsprov i körteori, var bara några ynka poäng ifrån det nästa och nu ska jag bara få i mig en jeffligt god gulaschsoppa innan jag beger mig mot gymmet. Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar