måndag 6 februari 2012

169. all the single ladies

Jag tror att vi alla då och då får den där känslan att vi bara vill ge upp.

Jag hatar snö och kyla och att marken är så hal att jag får ont i kroppen av att spänna mig så mycket när jag går, bara för att jag är rädd att ramla. När jag idag vandrade hem från bussen i sisådär 17 minusgrader, med en sjuk träningsvärk efter gymmet igår och dessutom ett spinningpass i så färskt minne att jag fortfarande kunde känna doften av den instängda idrottssalen - fick jag den där känslan. Likt planet flög in i World Trade Center kraschlandade uppgivenheten i mig. Stannade på trottoaren, såg på vägen och tänkte "nu ger jag fan upp".

Sen tog jag mig samman - gick hem, pluggade körkortsteori och besökte gymmet. Beat that, bitch!

1 kommentar:

  1. hade det varit jag hade meningen varit såhär;
    ''Stannade på trottoaren, såg på vägen och tänkte ''nu ger jag fan upp''. Och så lade jag mig ner.

    SvaraRadera