fredag 9 september 2011

136. I walk this road

Att gå in på gaddad.se och söka på tatueringar med hjälp av slumpenfunktionen gör mig alltid väldigt kluven. Jag blir delvis irriterad när jag varje gång inser på nytt att det finns fantastiskt många fula tatueringar här i landet. Detta gör mig dels fruktansvärt omotiverad till att själv sätta mina på huden, men också peppad till att tatuera mig för att bevisa att det är meningen att det ska se så mycket bättre ut.

Bäst av allt med gaddad.se är dock när man till slut kommer över ett sånt där guldkorn - ett mästerverk som en lycklig själ kommer gå runt med på sin kropp resten av livet. Ett mästerverk som en belåten artist kan stoltsera med i sin portfolio, och ett mästerverk som är en gåva till oss alla som får skåda och njuta av det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar