måndag 4 juli 2011

109. fantastic four

Sporttop
Även kallat sport-bh. Hur som så är det skönaste plagget of all time - alla kombinationer. Bästa som finns att gå runt i sporttop och ett par träningsbralls, eller sporttop, trosor och en lång, klänningsliknande väst jag har på lager.

Min examensklänning
En knälång, småblommig lila klänning, skuren under brösten och med smala axelband, som jag hade på dagen då jag slutade Högstadiet. Vet inte om jag någonsin kommer använda den in public igen, men den är tamejfan bäst att gå i hemma - sommar som vinter. Känner mig lite fin, nästan ljuv, och jäkligt avslappnad.

De nya jeansshortsen
Har länge sökt ett par höga svarta shorts i jeanstyg, men icke. Dock knep jag ett par höga ljusa jeansshorts i vintagemodell på Gekås i måndags, och sa direkt till mamma att "de här kommer nog bli favoriter". Efter fem dagar på festival, och i stort sett lika många dagar då dessa användes, kan jag lätt konstatera att de är favoriter.

Newbodylinnen
Antar att de flesta av er är bekanta med Newbody, ni vet företaget skolklasser och föreningar säljer underkläder och lite sportgrejer från. Fantastiska sportbh:ar (vet inte hur man skriver sporttop i plural... hehe), hipstertrosor och sockar - men också linnen med smala axelband! Två vita och ett svart för 150 pix, riktigt bra material och det är något som gör att jag känner mig jävligt hurtig, fit, tränad och hälsosam i dem. Bra deal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar