tisdag 28 juni 2011

107. vart sover du inatt?

Jag älskar mitt jobb! For those of you who didn't know, så håller jag hus i två olika lokaler på jobbet. En lägenhet som vi är i vissa dagar, och en hel avdelning som i övrigt står tom för tillfället. Dessa två lokaler huserar jag fritt i, och "mina" gamlingar (för er som anser det vara ett nedsättande ord, give me a break! Det är gulligt) kommer dit och stannar över dagen. Hur som så trivs jag jäkligt bra och jag älskar att få gå och pyssla lite - göra iordning i skåp, rensa ogräs i vårt land utanför och dammsuga den faktiskt ganska stora ytan. Till exempel.

Mitt jobb ger mig en sån där känsla att jag varje dag, innan jag stänger dörren bakom mig på vägen hem, vill vända mig om och säga "Hejdå macken, vi ses imorrn!".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar