lördag 28 maj 2011

85. he wasn't what I wanted

Det kan bero på mycket i skolan, det kan bero på ett ickefungerande internet och det kan bero på en fingeroperation. Hur som, uppdateringen har varit pinsamt dålig det senaste. Om det nu råkat bli någon uppdatering, har den å andra sidan inte varit särskilt intressant.

Nu, mina vänner, kan jag lova att vi går mot en ljusare framtid. Med sista skoldagen på måndag och endast fyra saker kvar att göra i skolan (förutom praktiken) känner jag mig aningen stabilare än förut. Lever just nu i ett surr av tankar, likt en torktumlare snurrare kläderna slungas alla mina idéer, planer och funderingar omkring i mitt - i detta avseende - lilla huvud.

Tankar som åker runt är om jag kommer få tag på en biljett till P&L. Kommer jag ha råd med Metaltown och Way Out West också? Om jag inte kommer till pl, ska jag åka till Västerås och se Mimikry då? Finns det en chans att jag kommer kunna skaffa lägenhet till hösten? Hur skulle jag inreda den? Vart ska jag söka jobb? Hinner jag jobba mer under terminen än vad jag redan gör? Hur ska jag träna i sommar? Springa, inlines? Gym i Sexdrega? Vad vill jag göra efter studenten? Jobba utomlands? Inom EU? Vid Medelhavet? Island? Skaffa lägenhet i Kina och göra något radikalt? Följa kusinernas exempel och ta Australien? Återvända till USA? Bo kvar i Sverige och starta ett eget företag? Vad vill jag ha för tatuering? Vilken idé ska jag göra först? KOMMER JAG NÅGONSIN FÅ SVAAAAR?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar