söndag 15 maj 2011

76. om du vill dansa med mig

Glömde att nämna det igår, men en stor jävla fethiss för nya BT! Min spontana reaktion igår var "hej vi vill se ut som Svenska Dagbladet", och ett betydligt mer professionellt uttryck än tidigare. Efter djupare analys står jag fast vid att det är mycket proffsigare än tidigare, men också markant roligare layout än SvD. Nya BT är bättre strukturerat och har mer varierat innehåll än förut, och alla små notiser med intressant fakta kan liknas med Guds gåva till mänskligheten. Personligen bläddrar jag alltid igenom del två på morgonen innan jag sticker till skolan, och älskar att sitta ner och läsa hela tidningen när jag verkligen har tid och inte ska iväg efteråt. Ständigt faktasökande som jag är, önskar jag att jag kunde memorera allt som stod där i och därmed få den sjukaste allmänbildningen! 
 Nej, det är ingen undertryckt valpropaganda om att ni alla ska gå och rösta idag som jag vill sprida i och med sista bilden. Dock står jag bakom Herr Eklunds uppmaning, tycker det är självklart att alla med rösträtt ska ta sitt ansvar och pallra sig till vallokalerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar