lördag 14 maj 2011

74. the man the authorities came to blame

Vaknade upp med en sjujävla träningsvärk som härstammar från det vi skulle kalla för gårdagen. En dag inledd med vad som skulle varit ett lite lugnare pass på gymmet, men som sedan resulterade i att jag ökade samtliga fria vikter och körde på som fan. Faktiskt. Det var en gårdag då jag mötte upp finaste Moa som var på besök från Malmö, en dag då jag utbytte vänskapsband och en dag då jag besökte Veras garderob två gånger. Gårdagen var en dag då jag och Sara pluggade oerhört flitigt innan vi lät oss hänföras av friheten att bara spatsera runt oplanerat i stan och göra ingenting, och sedan råka springa in i mannen vi alla numera känner till - Jimmie Åkesson. Igår var en dag då jag saknade Louise litet, fick träffa Angelica lite oplanerat och gjorde ett tappert försök att än en gång strukturera upp mina festivalplaner. Vilket faktiskt gick ganska bra.

Idag har jag hela dagen kvar, från igår har jag inget. Bara minnen, minnen och ett foto på Jimmie Åkesson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar