tisdag 3 maj 2011

69. die die die my darling

Orkar inte skriva något intressant och fyndigt blogginlägg. Tänker dock berätta läget just nu.

1. Jag är just nu som ett mobilbatteri som blinkar rött. Sen stänger man av telefonen på natten, och på morgonen efter har det alltid mirakulöst laddat upp sig själv till ett helt streck, ni vet. Sen på kvällen blinkar det rött igen, laddar lite under natten till dagen efter, blinkar rött kvällen därpå men laddar aldrig ur helt och hållet. Kan väl säga att jag just nu går på de sista krafterna, går på ett löpband och undrar varför jag inte kommer framåt, går på tomgång.

2. Jag är på väg att krypa ner i en mörk grotta och isolera mig själv. Kan vara bra, kan vara välbehövt, kan vara skadligt om det håller i sig för länge. Säger det till er nu medan jag fortfarande har insikten - snälla hjälp till att dra upp mig därifrån sen.

3. Jag äcklas av folk som äter onyttigt hela tiden. Donken vid något enstaka tillfälle - okej. Donken, Max, Campino, Borås Kebab eller Subway flera gånger i veckan? Nej tack.

4. Jag tycker att Louise är typ extremt jävla asbra. Och Angelica. Utan er, ingen mig. Låter fjårtiizzZzz att säga det men w/e, ok bry /care - fakta är fakta.

5. Godnatt!

1 kommentar:

  1. 1. jag är din vapendragare. Jag drar upp dig när du vill.
    2. det låter inte fjortis, utan jävligt bra! detsanna, krigarN

    SvaraRadera