fredag 22 april 2011

60. finns ingen början, finns inget slut

För att ge er en bra start på dagen tänker jag lägga upp ett inlägg. Delen med en bra start beror på om ni kollar min blogg det första ni gör när ni vaknar. Tänker göra ett gott försök hur som, vi talade ju om hur fint det är med en bra start igår. Nu, dags för någon listliknande sak!

Just nu tänker jag på vad jag ska äta till frukost.
När jag vaknar på morgonen bloggar jag, höhöh. Nä, då vill jag dö. Eller somna om.
Min mobiltelefon är en Nokia x3 och används  flitigt.
Imorgon kommer jag kanske fira påskafton.
Ikväll skall jag träffa kortegekommittén, lira lite fotboll och festa lite.
När jag bakar gör jag det naken. Fast nej.
Sist jag grät var när jag kollade på Gossip Girl i en buss i Finland.....
Kärlek är komplicerat.
I somras var jag på Metaltown.
Jag pratar alldeles för mycket.
Jag lyssnar på de jag tycker är värda att lyssna på.
Jag är sämst på att vissla.
Jag är bäst på att dansa schottis. Feel the irony, people.
Den bästa känslan är lycka!
Jag är rädd för att förlora de som står mig nära.
När jag lagar mat blir det oftast ganska bra, faktiskt.
Jag blir störd på folk som inte har vett att uppföra sig.
Jag brukar få komplimanger för mitt leende.
Jag glömmer aldrig när jag hade picknik med grannbarnen när vi var små.
Jag vill leva fritt.

1 kommentar:

  1. för det första; så vart det min mycket mogna (IRONI) pojkvän som lyckades göra ett inlägg. Inte vet jag varför han just valde att skriva penis. Men, det fick duga.

    för det andra; snor jag denna listan. + att jag blev as glad att du skrivit så mycket. TACK Å HEJ!

    SvaraRadera