torsdag 7 april 2011

48. Dag 18 - Min favoritfödelsedag

Hujedamej, som någon i Emil i Lönneberga skulle sagt. Jag har ju hela sjutton stycken att välja på! På tal om endast sjutton födelsedagar såhär i april året då jag fyller arton... Mamma och pappa, kunde ni inte skaffat mig några månader tidigare? Helt seriöst, 30 oktober? Inte så fett alltså. Är hon alltid så här jävligt mot de tu som givit henne liv, tänker ni då. Nej, kära vänner. Tvivlar ni är det bara att läsa sista stycket i föregående inlägg, där var jag fantastiskt snäll.

Nog om det. Måste tyvärr vara så tråkig och säga att jag inte kan välja någon specifik favoritfödelsedag. Jag skulle säga att det är en av de då jag var liten. Ni vet ett riktigt barnkalas med kompisar, tårta, godispåsar och sittleken. Och ballonger! Ja, det var bra. Tyvärr är minnena därifrån något suddiga (blev lite för mycket hallonsoda och saft den kvällen... Galet!), så kan inte säga vilken som var den absolut bästa. Laddar nu för en riktigt trevlig 18årsdag och sedan vill jag ha en hejdundrande 20årsdag om några år. Fyller ju jämnt för fan!

Herrejesus vilket dåligt inlägg det här blev. Känner mig lite skenhelig som brukar deklarera att mina inlägg faktiskt håller lite klass och inte bara är tomt prat, men ändå gör tvärtom emellanåt. Får bli en tur till skamvrån med dumstruten på huvudet.

2 kommentarer:

  1. Hellre det än vara negativ.

    SvaraRadera
  2. hahaha skrattade åt hallonsoda & saften.

    but i totally agree, för mycket kolsyra på ett barnkalas kan spåra ut som fan alltså!

    SvaraRadera