tisdag 22 mars 2011

31. Dag 14 - Den här veckan

Nu undrar ni, men den här veckan - menas det den pågående veckan som än så länge bara nått tisdag, är det veckan som är nu som i de senaste sju dagarna eller är det veckan som i de sju dagar som är från och med idag? Bra fråga, kära vänner. Måste fundera lite själv vad jag vill skriva om.
..
..
..
Så, nu har jag funderat klart. Tar helt enkelt några dagar bakåt och några dagar framåt. Har hittills haft en ganska rörig vecka, upp och ner och upp igen på väldigt kort tid. Och ner igen. Och upp. Och ner. Ni fattar poängen?
Har tränat en del de senaste dagarna, och varit jätteduktig med att äta nyttigt med mellanmål och hela kitet. Klapp på axeln till mig själv!
Imorgon ska jag och Sara försöka fixa lite sponsring till vårt UF-företag (Rätt UF, gör en kokbok med riktiga recept på mat som ska lagas från grunden, köp köp köp när den kommer ut!), sen blir det kanske en sväng till gymmet och efter det ska jag in på Växa och fixa lite inför UKM på lördag. Kom och kolla gott folk, teaterbiografen kl 18! Har ni någon talang eller något att visa upp, anmäl er på kulturungdom.se. Ååh, när det gäller smygreklam är jag i mitt esse...
Skola och allt sånt där på torsdag, och om det inte blir gym imorgon blir det då istället.
På fredag är det kanske gym, om jag inte ska på tjejkvällen på Moga Fritid med Angelica, Cissi, deras mor och kanske Andrea, får då vankas bland annat zumba och arombastu! Mys.
På lördag är det som sagt dags för UKM, och på söndag lär det ju bli plugg. Uh.

Jävla intressant vecka va? Ni hör hur ironisk jag är. Säger "men jo, det tycker jag" för att försöka få mig att känna mig bättre. Föga övertygande, ni säger det sådär av artighet för att man ska, inte för att ni menar det. Visst är det så? Ja, jo, erkänner ni förläget.

2 kommentarer:

  1. de är skön..........t att du göre!

    SvaraRadera
  2. Köpte zumba på dvd på www.uffessakerochting.se så nu kör jag hemma hur ofta som helst.
    Det kan jag rekomendera. -Mia

    SvaraRadera