onsdag 16 mars 2011

24. Dag 11 - Dagens klädsel

Vänta lite, är det nu jag ska vara så seriös att jag tar en känd bloggbild på dagens outfit och langar upp här på bloggen? Säga vart jag köpt det och det? Ja, tror det va. Ledsen guys, likt studenterna på Himmelska fridens torg 1989 (se hur det gick för dem...) ska jag göra uppror och protestera, för någon sådan bild tänker jag inte bjuda på!
Kan däremot säga vad jag hade på mig.

Svarta sockar från Newbody, lite smådyra men en jäkla kvalitet. BH och trosor från Ge-kås, tänka sig! Var ett jävla kap faktiskt. Grå jeans med skinndetaljer från Gina, 199 riksdaler på rea - ett jäkla kap! Svart linne som jag lånade av mamma och en kort, vid t-shirt med Guns 'n' Roses-tryck, 149 spänn på H&M, ett jävla kap people! Köpte en sådan med Nirvana i fredags, trivdes så jäkla bra att jag återvände för en i samma modell fast med G'n'R-tryck, riktigt fint. På fötterna hade jag för övrigt låga, mörkblå Converse. Behöver jag ens säga pris på dem? Eftersom jag och varannan människa äger ett par vet ni nog att de kostade 699..

Så där, nöjda? Om inte, så får ni leva med det ändå.

1 kommentar: