torsdag 24 februari 2011

6. Dude.. Vem är tjejen? [del 1]

De senaste dagarna har jag fått en del samtal från upprörda föräldrar som hävdar att min blogg och konceptet "kör bara kör" hetsar deras barn till att göra vilda saker och ta impulsiva beslut (okej, nej, men hur coolt hade det inte varit?). Tänker i vilket fall låta er få veta lite mer om vilken underbar person jag är. Ironi, mina vänner.

Först och främst, musik är en stor del av mitt liv. Knepigt att jag trots det har så dålig taktkänsla och är ganska omusikalisk. Hur som helst, jag har inte problem med att lyssna på musik. Tycker därför att ni ska lyssna lite på några av mina favoritlåtar:

Bring Me The Horizon - Diamonds aren't forever

Pantera - 5 minutes alone

Nirvana - Heart Shaped Box

Neil Young - My my, hey hey

Sonic Syndicate - Burn this city

Nu när ni lyssnar på min kickass musik undrar ni säkert "hur ser den här tjejen ut egentligen?!". Om ni inte gör det, så får ni veta ändå. Tänkte leverera ett gäng bilder!

Bea, Andrea, jag och Matilda

















Jag, tagen i Rom.

















Sara, Hanna, Fanny och jag. Julgransdansen på Roma Termini!

















Jennifer, Edona, Sara, Paulina, Johan, Hanna och jag. Även denna från Rom.

















Stark är jag också.

















Spelar fotboll gör jag med! Johanna, Felicia, Marie, Marie, Lina, Cornelia, Johanna och liggandes: jag.



















Sedärja, blev ju ett rätt rejält inlägg. Vi ses när vi ses och vi hörs när vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar