lördag 19 februari 2011

1. you never get a second chance to make a first impression

Avverkar bloggar likt en rysk hora byter män.
Det händer också att jag stänger dem snabbare än tidigare nämnd prostituerad genomför akten.

När jag nu ser tillbaka på mitt stormiga förflutna med the blogosphere, inser jag att det hänt en del sedan maj 2007 då jag hade min debut.
Vacklande steg i en blogg fylld med emoticons som :D och xD blev startskottet innan jag tog språnget från blogg.se till såväl blogger som tumblr och gud vet vad.

Genom åren har jag...
...använt en blogg som en öppen dagbok med "hej, idag gjorde jag det och det.."
...bloggat anonymt
...bloggat via en fiktiv person
...planerat strategiskt hur bloggen ska framställas och när och hur det ska bloggas
...bloggat om endast ett ämne
...bestämt "minst ett inlägg om dagen!"
...tänkt att "endast det viktigaste ska med"
...misskött mina bloggar och inte brytt mig ett skit om varken läsare eller layout

Här är jag nu.
Efter ytterst kort betänketid skapade jag denna blogg, och utan vidare tankeverksamhet tänker jag driva en kickass blogg utan måsten och kriterier.
Det är bara att köra, spontant och impulsivt - kör bara kör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar